ستاره ای از شرق
ستاره ای از شرق
پاسخگویی به مسابقات اینترنتی در مشهدالرضا(ع)
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط Admin |

مجسمه هاي بازيافتي

تاکسل/ «آنجلو برامانتي» و «جوزف سيراکوسا» دو هنرمند مبتکر آمريکايي نمايشگاهي از مجسمه هاي ساخته شده از صفحات قديمي گرامافون را در نيويورک برگزار کردند. آن ها با ساخت مجسمه هايي حيرت انگيز با طرح هاي مدرن از صفحات قديمي و بازيافتي سعي کردند پيوندي منحصر به فرد بين زندگي مدرن و سنتي برقرار کنند.

شناگر معلول

ديلي تلگراف/ شناگر معلول فرانسوي که نه بازو دارد و نه پا تصميم گرفته است در آب هاي اطراف جهان شنا کند! «فيليپ کروژان» که در يک حادثه برق گرفتگي دو دست و دو پايش را از دست داده، قرار است در يک حرکت نمادين براي نشان دادن اتحاد بين 5 قاره جهان، در تمام تنگه ها و مرزهاي آبي بين قاره ها شنا کند. وي براي شروع، کانال انگليس را انتخاب کرده است.

گياه حساس

آديتي سنترال/ «ميموسا پوديکا» نام گياهي عجيب و غريب است که هيچ علاقه اي به لمس شدن ندارد و اين را به وضوح نشان مي دهد. اين گياه آمريکايي زماني که با دست انسان و يا هر موجود ديگري لمس شود، به سرعت عکس العمل نشان مي دهد و برگ هايش را يکي يکي جمع مي کند و بسته مي شود و خود را از ديد پنهان مي کند!

دزد بدشانس

تورنتوسان/ دزد بد شانس کانادايي خودش با التماس از پليس درخواست کرد تا وي را دستگير کنند! اين جوان 19 ساله که براي فرار از دست پليس درون دودکشي آجري پنهان شده بود بعد از 15 دقيقه از دور شدن پليس متوجه شد که در دودکش گير کرده است و نمي تواند خارج شود به همين دليل مجبور شد با پليس تماس بگيرد و درخواست کمک کند!

افسانه عروس مرده

آد نيوز/ مردم شهر «چيهوها» در مکزيکو افسانه عجيب و غريبي دارند که باعث شده صدها گردشگر براي کشف آن به اين شهر سفر کنند. اين افسانه عجيب مربوط به عروسک عروسي مي شود که براي 75 سال است در ويترين يک مغازه لباس عروس وجود دارد و محلي ها مي گويند اين مدل، جسد خشک شده دختر صاحب فروشگاه است که در شب عروسي اش مرده!

نظر یادت نره!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ستاره ای از شرق