ستاره ای از شرق
ستاره ای از شرق
پاسخگویی به مسابقات اینترنتی در مشهدالرضا(ع)
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط Admin |

بازي Resident Evil: Operation Raccoon City منتشر شد و همان‌طور که عده زيادي از منتقدان پيش‌بيني کرده بودند، بازي خوبي از آب درنيامد. در واقع Capcom به خوبي مي‌دانست که ساخته يک نسخه متفاوت که از جريان اصلي بازي منحرف مي‌شود، مي‌تواند يک ريسک بزرگ باشد. اين بازي با همه سرو‌صدايي که به راه انداخت، در مجموع 5 امتيازي شد و در رده بازي‌هاي متوسط رو ‌به پايين جاي گرفت و انحراف از داستان اصلي و توجه به نقش منفي‌هاي داستان، بزرگ‌ترين ضربه‌اي بود که به آن وارد شد.

اما Capcom قصد دارد آبروي رفته Resident Evil را با نسخه آتي اين مجموعه بازگرداند. اين نسخه Resident Evil 6 نام خواهد داشت و به داستان سري اصلي اين مجموعه باز‌مي‌گردد.

بازي Resident Evil 10 سال پس از وقايع نسخه دوم اين بازي آغاز مي‌شود. طرفداران Resident Evil به خوبي مي‌دانند که اين سري با نسخه دوم به اوج رسيد و طرفداران بسياري در بين علاقه‌مندان سبک شوتر سوم شخص ترسناک به دست آورد. داستان درام اين نسخه، باعث شد که کاراکترهاي Resident Evil به شخصيت‌هاي محبوب بازيکنان تبديل شوند و Resident Evil: Operation Raccoon City دقيقا به خاطر حمله به اين شخصيت‌ها با شکست رو به رو شد. حال که سازندگان اين مجموعه به طرفداري جدي بازيکنان از اين شخصيت‌ها پي‌ پرده‌اند، Resident Evil 6 را به گونه‌اي افراطي با اين شخصيت‌ها پيوند زده‌اند.

در Resident Evil 6 دو کاراکتر محبوب اين سري يعني Leon S. Kennedy و Chris Redfield حضور خواهند داشت. البته مانند گذشته بيشتر بار داستان بازي را Leon بر دوش خواهد کشيد.

داستان بازي در يک شهر خيالي از کشور چين روايت مي‌شود. يک گروه براي کشف و بازگويي وقايع تلخ شهر Raccoon City به اين شهر اعزام مي‌شوند؛ در حالي که ده سال از اين وقايع گذشته است و اين طور به نظر مي‌رسد که ديگر اثري از ويروس و نقش‌بدهاي اين مجموعه باقي نمانده است اما به طور ناگهاني اين گروه مورد حمله يک گروه تروريستي واقع مي‌شوند و بيشتر اعضاي تيم به وسيله ويروس جديد، آلوده مي‌شوند. مشخص مي‌شود که منشاء ويروس شهري در چين است در حالي که زامبي‌هاي آلوده به ويروس به سرعت در حال گسترش بيماري به شهرها و کشورهاي ديگر هستند.

به گفته سازنده بازي Resident Evil 6 ترسناک‌ترين و در عين حال درام‌ترين نسخه از اين سري تا به امروز خواهد بود. تمام کاراکترهاي مجموعه به اضافه چند کاراکتر جديد که قرار است به لطف داستان خيلي زود محبوب شوند، مجموعه بزرگي را تشکيل خواهند داد و سازنده بازي قصد دارد با قرباني کردن برخي از آن‌ها، درام Resident Evil را کامل‌تر کند.

از منظر گيم‌پلي، اين نسخه يکي از سخت‌ترين‌هاي Resident Evil خواهد بود. سازنده بازي چند بخش براي اجراي چند نفره به بازي افزوده است. علاوه بر اين مانند نسخه اخير از اين مجموعه، Resident Evil در بخش داستاني از امکان Co-Op برخوردار است.

Resident Evil 6 براي کنسول‌هاي Xbox 360، PS3 و سيستم‌عامل‌هاي خانواده ويندوز به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد. دوم اکتبر سال ميلادي جاري، زمان عرضه اين بازي براي کنسول‌ها خواهد بود و نسخه قابل اجرا در ويندوز، بعد از آن به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.

نکته جالب اين است که يکي از نسخه‌هاي اين بازي نسخه Premium نام دارد که يکي از گران‌ترين بازي‌هاي طول تاريخ بازي‌هاي رايانه‌اي خواهد بود. اين نسخه به همراه يک کت چرمي سياه رنگ که Leon در طول بازي مي‌پوشد، عرضه مي‌شود و بيش از 800 يورو قيمت خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ستاره ای از شرق